image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Farmi jogurtismuuti

Mina avastasin omale ühe uue suure lemmiku, milleks on Farmi jogurtismuuti. Kui seda poelettidel nägin siis oli suht skeptiline, sest Alma omad on alla igasugust arvestust, seega seisin ikka tükk aega seal piimaleti ees, enne kui selle omale ikka korvi panin. Peab ju ikka ära proovima. Kui kunagi (eelmine aasta?)  need Alma omad välja tulid, siis olin nii suures õhinas, et ostsin mitu tükki korraga, aga pettumus oli suur, kui ma ei suutnud poolt ära juua. Sest need on no lihtsalt nii magusad ja smuutist ei ole seal küll jälgegi. Need on lihtsalt ülimagusad jogurtid marjatükkidega - muud midagi. Sest mina ootasin tol hetkel ikka sellist tulemust nagu ma kodus saan, kui ma maitsestamata jogurti või keefiriga smuutit teen.

Aga lõpuks on Farmi meid õnnistanud oma jogurtismuutidega, sest see antud mustikavariant on isegi parem kui ma ootasin. Selles on täiesti tunda banaani tõmmisust ja oh need terved suured mustikad seal sees, pluss veel kaerahelbed ja chia seemned. No imeline kombo. Ja minu pakk sai ikka kiiremast kiiremini tühjaks. Olen veel proovinud banaani-mango-ananassi-grenadilli oma. See mulle nii palju ei meeldi, kui mustika oma, sest see meenutab rohkem jogurtit, kuid vähemalt ei ole nii magus kui seda on Alma omad. Tean et tegelikult on vist veel olemas ka kolmas vaarika ja piparmündiga, mida tahaks ka väga proovida, kuid mida ma kuskilt poest veel leida pole suutnud. Esimest kahte olen ka ainult Prismas näinud, nii et tean, et kui tahan seda ka, siis võtan toidupoe retke ette Prismasse.




Olete ka ehk neid juba proovinud? Kuidas teile meeldivad?

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.