image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Artistry kosmeetikatooted

Päevad veerevad kuidagi märkamatult õhtusse ja nii palju on jagamata jäänud. Peale prakitkat bussiga koju sõites tuleb ikka ja jälle mõni postituse mõte pähe, aga kuna ma pole üldse varane ärkaja, siis praegused varahommikud väsitavad mu ikka jubedalt ära, nii et koju jõudes ma lõpuks potsatan lihtsalt voodisse ja vaatan oma lemmiksarju, kuni ükskord silmad enam lahti ei seisa. Täitsa piinlik on juba, et see postitus on nii palju edasi lükkunud, sest pildid on juba ammu ammu ära tehtud, aga näe teksti pole jõudnud kirja panna. Igatahes aprillikuus käisin Hamburgi Kommunikatsioonibüroost Kertu-Kätliniga lõunal ja ta edastas mulle rõõmsalt paar pakikest testimiseks. Ja ühes neist peitus päris palju Artistry kosmeetiaktooteid. Teise pakikese sisust saan loodetavasti juba varsti varsti rääkida.

Alustaks siis jumestuskreemist, mis minu jaoks selline kõige igapäevasem toode. Suveajal ma teda küll väga näkku panema ei kipu, sest nahal peab ka puhkusperiood olema, aga sügisest, kui näonahk hakkab ilmetuks muutuma kuni kevadeni on üldiselt jumestuskreem alati kasutuses. Ma muidugi mõtlesin, et kasutan oma eelmise lõpuni, aga ei haaranud enam käsi selle järgi, kui olin korra seda Artistry Extra Fit oma proovinud. See on imeline ja kohe kindlasti ka minu lemmik kõigist nendest asjades. Absoluutselt pole aru saada, et miskit näos oleks ja see on kuidagi nii kerge. Tihtipeale kipuvad jumestuskreemid nägu ka õliseks muutma, kuid sellega jätab nahk täpselt sellise tunde nagu oleksin just nägu pesnud ning lisaks on saadud toon ka minu jaoks ideaalne.  Hindeks kindlasti 5 kohe mitme plussiga.



Järgmiseks oli minu jaoks eriti huvitav see põsepuna, sest no mul pole kunagi ühtegi olnud ja ilmselt väiksena ema oma katsetamine ei lähe arvesse. Sest olgem ausad tulemus oli siis katastroofiline, sest lapsena tahtsin ikka omale joonistada sellised suured roosad mummud põskedele. Nii ma siis piilusin ka korra youtube, et uurida erinevaid võimalusi ja tegelt on selle kasutamine ikka väga kerge, kuigi alguses ehk tundus raketiteadusena.

Põsepuna ise tuleb täitena ehk eraldi saab soetada karbi, kuhu sisse saab panna nii lauvärve kui põsepuna. Mul oli ka pakis selline. No ja mina kui vahel tõeline blondiin ei saanud esialgu selle karbi ideele pihta. Sest see mul just esimese asjana näppu jäigi ja veel tagurpidi. Ehk väikesest ruudust paistis peegel ja kui lahti tegin oli peegel suurem lihtsalt ja eks ma oma blondiini aruga arvasingi, et ongi selline peegel. Seejärel jäi mulle kätte lauvärvi täide ja siis viisin juba otsad omavahel kokku. Põsepuna mulle iseendest meeldib, maha see nii kergelt ei kulu ja igati tip-top toode.




Kolmandaks oli pakis veel kahte tooni lauvärvipalette, mis on siis samuti täitena mõeldud. Toonid on väga mõnusad ja naturaalsed. Minule väga ideaalsed. Tumedada toonid püsivad ka päris hästi, aga heledad kipuvad kiiremini maha kuluma. Kuid suur pluss on see, et see kulubki lihtsalt maha ega kogu ennast vagudeks. Aga tumedamad toonid püsisid pea terve päeva peal ja kuna lauvärvid ei kuulu tavaliselt minu igapäeva meigi hulka, vaid pidulikemateks kordadeks või väljas käimisteks, siis on need minu jaoks igati head.



Ning viimaseks kaks silmapliiatsit, mida peaks saama laiali haiutada, kuid mis minu arust väga hästi ei haju. Kuid joone moodustamiseks on need väga head variandid, kuna on piisavalt pehemed, et hästi peale jääda.



Nagu näha, siis üldjoontes olen toodetega jälle siiski rahul ja kasutust leiavad need mul kõik. Tegelikult oli mul lõppu paar pilti veel tehtud nimelt sain enda arust igati ilusa meigi hakkama, aga miskit peab ikka untsu minema. Nii ma olingi pildistades vale režiimi peale unustanud, nii et arvutis näevad need pildid totaalselt ülevalgustatud välja ja minu photoshopi oskused ei osanud ka neid kuidagi parandada. Nii et peate leppima vaid kiidulauluga ja päris tulemust paraku ei saagi näha. Ehk kunagi kui millalgi mahti saan täiendan postitust mõne veel pildiga.

Kõikide toodete ja nende värvivalikutega saate tutvuda SIIN  ning kui soovite endalegi miskit soetada, kuid ei tea kedagi, kelle kaudu tellida, siis võite minuga julgelt ühendust võtta ka kommentaariumis või meili teel.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.