image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

TV Eye candys

Selle postitusega olen olnud nii kahevahel kas avaldada või mitte. Kui nägin Aili blogis sellist postitust, siis esimesena tuli kohe mõte, ''Oh teeks ka, nii lahe'', aga siis kui ma ta valmis olin saanud, siis ma jäi ikka mõtlema, kas on ikka hea mõte, ei taha nagu niisama ahvipärdik ka olla. Ja nüüd ma olin siis jälle kahevahel. Aga mis seal ikka, kui ta valmis tehtud on, siis tuleks ta ka ükskord ju avaldada, aga siit siiski kiidusõnad Ailile, sest ise ma poleks ammugi selle peale tulnud, et sellelaadset postitust teha. Aga sellegi poolest siis lõpuks ka minu nii-öelda ekraani silmarõõmud, mitte et ma ainult just nende pärast antud sarju vaataks, kuid mingil hetkel on nad ehk kaasa aidanud küll ja nad on nagu boonuseks kogu sarja juures.

With this post I have been thinking a lot whether to publish it or not. When I firstly saw this on Aili's blog I was like, ''Wow, that such and mazing post, I want to do something like that as well'', but when I finsihed writhing it, then it didn't seem that good idea anymore. Not that the idea was bad. but the fact taht someone came out with something so awesome and original and now I'm going to make same kind of entry. But now I'm thinking again that if I already wrote it then maybe I still should publish it. So here are my TV eye candys, not that I'm only watching these shows because of these men, but they're like a bonuse to watching these series.

Teen wolf with Stiles aka Dylan O'brien



Ma mäletan kui hakkasin seda sarja vaatama, siis ei tundunud see esimeste osadega just kõige parem. Kogu see hundi teema tundus seal nii algeline ja pisut isegi võlts. Aga kuna Stilesi võlus mind oma huumoriga kohe esimesest osast, siis tema pärast jäin seda sarjaga edasi vaatama. Ja eks ma pean sellele ka pisut tänulik olema, sest praeguseks on see sari suurepäraseks muutnud ja kõik osad lähevad nagu lennates ehk nelikümmend minutit tundub kui kümne minutina. Ja peab ka mainima, et nüüdseks on Dylan O'brien üheks mu suureks lemmikuks muutunud, nii et on lausa kohustuslik kõik ta filmid ära vaadata.

I remember when I started watching this show I didn't like it that much. Yes it seemed kind of ok, but nothing special. But I just fell in love with Stiles humor from the first episode, and continued watching that mainily because of him. At first this TV show seemed just kind of off, the wolf part was just too artificial to me. But I'm happy that I still watched it, because the show is getting better with each season, and now forty minutes seem like ten. And I also have to mention that Dyaln O'brien is been one of my favorite for years now and it's kind of required to watch all movies with him.

Supernatural with Sam Winchester aka Jared Padalecki
Winchesterid on Winchesterid ja kõik, kes Supernaturali kord näinud on saavad ehk aru kui super kombo nad lihtsalt on, kuid siiski on meeldib mulle Sam rohkem. Ja ma ei ütle Deanil midagi viga oleks, igati kompu ja puha, aga Sam on mulle alati kuidagi sümpaatsem tundunud.

Well, Winchesters are just Winchesters and I hope that I don't have to explain the reason. Anyway these two are such a great combo. Even though both of them are amazing I like Sam more. Not that there's something wrong with Dean, such a good looking guy. But for me Sam have always been much more likeable. 

The 100 with Bellamy Blake aka Bob Morley
Üks mu suur lemmik, fantasiline sari ja Bellamy on lausa imeline. Pahad poisid sarjades võidavad tihti koha minu lemmikute seas, seda enam kui pahad poisid veel pärast headeks poisteks muutuvad. Jah alguses oli Bellamy ka ju selline teen mis tahan tüüp, kuid hiljem hakkas rohkem teiste öeldut arvesse võtma, kuigi ehk selles mängib ka ilmselt rolli see, et tal hakkas omamoodi silmarõõm tekkima. Kui selle sarjaga alustasin, siis ei suutnud ma kuidagi meenutada, kus ma Bob Morleyt varem näinud olen, kuni korra kuskilt nägin ''Kodus ja võõrsilist' pärit pilti ja siis tuli meelde jah, et ma olin tol ajal päris õnnetu, kui ta ära läks.

One of my big favorite, amazing TV show and well Bellamy is just wonderful. I don't know what is my deal wiht the bad boys who turn into good boy. But Bellamy is definitely one of them. At first he was i'm doing what I want kind of guy and then step by step he was so caring somehow. I think that there is also important the fact that someone caught his eye. And when I started watching it I couldn't remember where I have seen Bob Morley before until I saw some old picture of Home and Away, where he played and then I remembered that I was kind of sad when his character went away.

Grimm with Nick aka David Giuntoli
See sari on oma esimesest osast saadik lihtsalt imeline olnud ja ei saa mainimata jätta ju, et Nick muutub iga hooaja üha kompumaks, kuid kõigele lisaks on ta lihtsalt nii hooliv ja kõigi peale mõtlev ning südamlik inimene. Viimases hooaja ajas mind lausa vihale, et sarja tegijad on otsustanud Juliette selliseks nõiaks muuta, et mul oli lausa kahju vaadata, kuidas ta Nickiga käitus. Hoolimata sellest, et mulle ei meeldinud kuidas nad Juliette on sarja jooksul muutnud, siis pidin Nicki pärast seda siiski edasi vaatama ja olgem ausad, siis sisu on siiski väga hea ja saan täiesti aru, miks selliseid lükkeid tehtud on.

I loved this show from it's first episode and also have to mention that Nick is getting more and more handsome with every season, but his also so caring and looks out for others and sets them first. So in the last season I was kind of mad when the creators turned Juliette into such a witch and it hurt to watch how she was treating Nick after all he's done for her. Even tough I didn't like what they have done with Juliette I still had to watch it because of Nick. And I'm glad that I did that, because the story is still really good and I understand why the creator have done this.

Hart of Dixie with Wade with Wilson Bethel
See sari on tegelikult end ammu minu jaoks ammendanud ja pole suutnud viimast hooaega ära vaadata. Seega saan täiesti aru, miks see sari läbi saamas on ja tundub, et suuremas osa Wade tõttu neid viimaseid vaadatud osasid ehk ära vaadatud saidki.

This the show which has lost it's intereset for me and I totally understand why it got cancelled now. I think that Wade was the only reason why I even bothered watching few more episodes.

Haven with Duke aka Eric Balfour

Ja sama ka selle sarja puhul, siiani pole ma suutnud viimast hooaega ära vaadata, sest mulle absoluutselt ei meeldinud see, et nad kõige tähtsama tegelase nii õelaks ja vastikus muutsid, nii, et ma pole isegi Duke pärast seda end vaatama sundida suutnud. Kuid vanu klippe temast võin youtubest suurima hea meelega vaadata.

And same goes for Haven. I don't want to watch the last season only because they turned the main character into such a bitch, so I haven't got myself watching, even not because of Duke. But I more than happy to watch some older clips with him from youtube.

On teil ka mõned sellised lemmikud välja kujunendu?

Share this:

CONVERSATION

4 kommentaari:

  1. Jessand jumal kui palju sarju veel maailmas on, millest ma pole eales kuulnudki :D Tean vaid ühte... ilmselt tead millist :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ise märkan ka viimasel ajal, et sarju on juba liiga palju, mul on terve hunnik sarju vaatamise järjekorras, mille esimese osa olen ära vaadanud ja tundub, et on hea, aga kuidagi ei jõua nende vaatamiseni, sest vanad head lemmikud tahavad ka vaatamist :)

      Delete
  2. Ma hakkasin just Teen Wolfi vaatama ja omg, algusosad on tõesti väga algelised, lausa piinlik on vaadata :D Stiles'i repliigid on jaa naljakad, aga kõige koomilisemana mõjub siiski see nende treener. Ma kogu aeg vaatan ja mõtlen, kas ta on laksu all või ei :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa jah, see treener on ka tõesti üks paras koomik :)

      Delete

Powered by Blogger.